lapte de soia

lapte-soia

am luat reţeta de aici - de pe un blog pe care îl recomand din nou, cu mult drag.

am respectat reţeta şi am obţinut un litru de lapte, pe care l-am amestecat cu o banană zdrobită în blender, l-am îndulcit cu miere şi l-am aromat cu scorţişoară şi puţină esenţă de vanilie.

pentru că am obţinut multă pulpă de soia, am făcut o grămadă de alte lucruri cu ea:

Update 27.01.2010: Din cauză că linkul de mai sus, de unde am luat rețeta, nu mai este funcțional, am găsit altul, cu aceeași rețetă, aici.

3 responses to “lapte de soia

  1. Pingback: pate din soia « DIYro: Fă-o chiar tu!

  2. Pingback: chiftele de soia « DIYro: Fă-o chiar tu!

  3. Pingback: Lapte de migdale « DIYro: Fă-o chiar tu!

Lasă un răspuns

