Scăunel

pe scăunel l-am găsit, dezasamblat şi fără culoare, la icheea (fără reclamă). l-am luat (nu mai ţin minte cât a costat, dar nu a fost scump deloc) cu gândul că este foarte practic: poţi sta cocoţat pe el ori de câte ori vrei, te poţi urca pe el ca sa ajungi unde altfel nu ajungeai, îl poţi parca lângă măsuţa de cafea, cu o tavă cu bunătăţi pe el etc. pe lângă toate acestea, dacă eşti foarte modest, pe scăunel îl poţi transforma într-o adevărată operă de artă:

ingrediente, aşadar:

  • scaunul, la pachet (are tot ce-i trebuie pt. asamblare, inclusiv o şurubelniţă)
  • vopsele
  • lac
  • diluant
  • pensule
  • cârpe
  • creion
  • gumă de şters
  • eventual desene pe post de şablon sau doar ca model, dar merge şi fără

vezi sfaturi pentru pictură aici.

şi nişte poze cu scăunelul, în diferite faze:

PS recunosc că, de data asta, dorin a făcut cea mai mare parte a muncii. după cum se vede, chair se pricepe🙂.

[publicat pe Cosas de Nada în 2008/01/10]

Update: mi s-a adus la cunoştinţă că am făcut o greşeală gramaticală – corect este tu es, nu tu est. asta e, clar va fi un scăunel unicat😀

5 responses to “Scăunel

  1. Buna,
    🙂 Foarte reusit scaunelul…am cautat in disperare indicii despre vopseaua care poate fi folosita, n-am gasit, si intreb: vopseaua este cea comercializata pe scara larga, sau ai cautat din cele pentru pictura?
    Te rog mult, fa-ti timp si da-mi un mail.
    Eu incerc sa fac singura niste sabloane florale pentru un dulap de lemn pe care incerc sa-l innobilez…

  2. Bună Magda. Îţi mulţumesc pt aprecieri, mă bucur că-ţi place🙂
    Credeam că se înţelege din postul despre candele (la care am pus un link mai sus) că e vopsea obişnuită. Nu e nici o vopsea specială, e cea pe care o găseşti pe toate drumurile😀
    Şabloanele le poti şi printa şi decupa – dacă găseşti ceva fain pe net sau prin photoshop…
    Spor!

  3. ce frumos l-ai gatit!! si e asa practic!

  4. excelent, o sa incerc si eu!

Lasă un răspuns

