butoane, bloguri şi nervi

cum şi bloggingul ţine tot de diy, v-aş fi recunoscătoare dacă mi-aţi explica şi mie cum să fac sa-mi apară butonul de rss; drăgălaşul de el nu apare, deşi e selectat (adică adăugat la widgets).

bine, cred că tema asta are ceva probleme. din cauza ei am întârziat destul de mult şi lansarea blogului; îmi dădea peste cap posturile dacă selectam să-mi apară ultimele posturi pe prima pagină, în loc de o pagină statică. în cele din urmă, am rezolvat-o ştergând nişte posturi şi punându-le din nou… ciudat…

PS mai am o groază de posturi de publicat şi tare puţin timp… dar o să reuşesc, în cele din urmă.

2 responses to “butoane, bloguri şi nervi

  1. la mine a mers asa adaugat intr-un element html:

  2. incearca sa-l bagi intr-un widget text. sau poate n-ai configurat tu bine widget-ul de meta

    if all else fails, baga link direct catre asta.
    https://diyro.wordpress.com/feed
    eventual fa-ti o categorie noua de blogroll, ii zici rss, si bagi doar linkul

Lasă un răspuns

