cum să-ţi faci singur iaurt cu fructe

dacă nu ştii să faci iaurt, cumpără-ţi unul.

ok, deci ai iaurtul. acum mai trebuie să te hotărăşti ce fructe vrei să aibă în el. te hotărăşti aşadar şi-ţi cumperi fructele. de acum e simplu: le speli, le tai, le azvârli în iaurt şi-l mănânci. dacă nu ţi se pare destul de dulce, îl poţi îndulci cu zahăr sau cu miere.

dacă ai ceva dulceaţă sau gem făcut de mama sau de bunica, poţi să-ncerci să-l amesteci cu iaurt, în loc de fructe proaspete.

în felul acesta poţi fi sigur că, în afară de zahăr, alte chimicale nu ingerezi.

PS îmi pare rău că n-am poze, dar a fost prea bun şi l-am halit rapid.

PPS iaurtul meu a fost din lapte de bivoliţă şi oaie şi i-am adăugat dulceaţă de căpşuni, făcută de mama.

UPDATE: tocmai am descoperit reţeta aceasta de iaurt; pare simplu de făcut. se menţionează, şi acolo, opţiunea de a arunca nişte fructe în iaurt🙂

One response to “cum să-ţi faci singur iaurt cu fructe

  1. haha .. am experimentat și eu asta într-o zi și a fost genial😀

Lasă un răspuns

