biju I

încep o serie de posturi dedicate bijuteriilor, evident DIY – adică făcute de mine, manual, nu cumpărate gata făcute.

primul proiect pe care îl postez este cel mai recent: set de cercei şi colier cu mărgele de sticlă pe şnur de piele ecologică.

(da, ştiu că e roşie poza, m-am jucat)

Materiale:

  • şnur de piele ecologică (de la mercerie; al meu a costat 30 de bani metrul);
  • mărgele de sticlă (le-am cumpărat de la un magazin Tri Alfa; am luat mai multe atunci, la kg – împreună au fost cam 10 lei);
  • tortiţe pt cercei, inele de legătură şi încuietoare (am cumpărat mai demult mai multe, de la un tip; Paul zice aici că se găsesc de cumpărat prin Lipscani sau on line)

Cum se face:

păi, cum te taie capul, serios. poţi să nu foloseşti şnur de piele, ci altceva. poţi să le pui cum îţi place. eu am ales să fac cerceii asimetrici şi i-am făcut unul mai lung şi unul mai scurt.

şi ca să fie clar cât e de simplu şi care e diferenţa între cercei:

PS am avut la un moment dat propria mea „linie” de bijuterii făcute manual, unicat (Clavdia Bijoux) pe care le-am vândut o perioadă într-un magazin. am vrut să-mi fac şi un site de unde să se poată comanda, dar în timp am renunţat.. oricum, o să încep să pun posturi cu bijuteriile pe care le-am făcut şi pe care le mai fac.

6 responses to “biju I

  1. succes la vanzari mai.

    is tare curios de modelele cu margele🙂

  2. merci, dar nu mai vand acum. fac ocazional bijuterii, doar pentru mine si uneori pt prietene.

  3. Pingback: biju II « DIYro: Fă-o chiar tu!

  4. Pingback: biju III « DIYro: Fă-o chiar tu!

  5. Pingback: biju IV « DIYro: Fă-o chiar tu!

  6. Pingback: biju V - coliere clavdia de nada « DIYro: Fă-o chiar tu!

Lasă un răspuns

