izolaţii

ne-am hotărât ca, în toamna asta, să ne izolăm doi pereţi ai dormitorului: pe cel dinspre vecini (manelişti şi neciopliţi, din păcate) l-am izolat fonic – cu vată de sticlă şi rigips peste ea, iar pe cel exterior l-am izolat termic – cu polistiren. în această fază am avut ajutor din partea unei rude, deci n-a fost exclusiv DIY. ideea e că se poate face relativ repede, fără costuri foarte mari.

cum tot dădusem jos caloriferul, mi-am amintit de postul acesta. aşa că am urmat întocmai sfaturile lui Paul – thanks, dude🙂

aşadar, am luat folia de la brico store. aşa arată:

am „croit-o” şi am aplicat silicon pe partea care se lipeşte pe perete:

în final, aşa arată (în faţa ei urmează să punem înapoi caloriferul):

cum ne izolasem peretele cu plăci de polistiren, în jurul geamului rămăsese neizolat din cauză că polistirenul cumpărat de noi era prea gros. aşa că am lipit folie şi în jurul geamului.

ulterior am încercat să dăm cu glet peste folie ca s-o vopsim cu lavabilă, dar am constatat că gletul nu prinde. aşa că am dat-o cu adeziv pentru faianţă – mai trebuie şmirgheluit şi vopsit🙂

deci ne aşteptăm ca iarna să fie liniştită şi călduroasă la noi în dormitor🙂

Lasă un răspuns

