idei, multe idei :)

idei1

în maldărul de boarfe de mai sus sunt multe idei, nu e gunoi🙂. tocmai le-am salvat de la ţară, unde urmau, în cele din urmă, să fie aruncate. am o grămadă de idei de recilare pentru ele şi de abia aştept să le pun în practică.

dacă aveţi bunici pe la ţară, scotociţi prin pod şi prin dulapuri! sigur veţi găsi mici comori, numai bune de recondiţionat🙂

PS mă gândesc în ultima vreme că mi-ar plăcea să particip la un târg de handmade sau ceva asemănător… deci urmează să mă interesez ce, cum, când, unde etc.

Lasă un răspuns

