felicitări de crăciun

11 124
21 22
31 32
41 42
51 52
61 62
711 72

Materiale necesare: aceleaşi ca la semnele de carte.

Am lansat de curând o leapşă DIY de crăciun, iar acestea sunt felicitările pe care le-am făcut eu şi pe care le vor primi (sau le-au primit deja) nişte oameni dragi mie.

Related post:

3 responses to “felicitări de crăciun

  1. Pingback: semne de carte « DIYro: Fă-o chiar tu!

  2. Super idee! Asa mai economisim un ban de Craciun (de fapt economisim ca sa dam pe altceva🙂 Si eu fac multe decoratiuni si felicitari de Craciun, va astept la mine pe blog sa le vedeti: http://frunzalaura.wordpress.com/

  3. mulţumesc, am aruncat un ochi şi pe la tine şi tare mi-a plăcut🙂

Lasă un răspuns

