brioşe cu ce se găseşte

briose41

ce am găsit eu:

  • făină integrală de grâu şi de secară
  • făină albă
  • nucă de cocos
  • migdale, pe care le-a râşnit un pic în blender
  • dulceaţă de trandafiri şi de smochine
  • caise uscate, pe care le-am tăiat bucăţi
  • stafide
  • esenţă de rom şi de vanilie
  • zahăr vanilat
  • puţină apă
  • ulei de măsline extravirgin
  • bicarbonat, pe care l-am stins cu un pic de zeamă de lămâie

am amestecat ingredientele, potrivite la ochi, până a rezultat o compoziţie cam aşa:

briose1

pe urmă le-am pus, cu ajutorul a două linguri, în tava asta:

briose2

apoi le-am pus în cuptorul încins la 200 de grade, timp de aproximativ 15 minute. când le-am scos, am presărat pe ele puţin zahăr vanilat.

briose3

timp total de preparare: aproximativ 30 de minute.

merg foarte bine cu ceai, cafea, lapte sau vin.

PS au ieşit mult mai arătoase şi mai bune decât mă aşteptam🙂

2 responses to “brioşe cu ce se găseşte

  1. Mmmm…. eu chiar ma gandeam ca nu am mai facut demult briose. Dar mi-e pofta de ceva sarat. Oricum si ale tale arata si cred ca sunt delicioase!

  2. @ ina: da, au ieşit surprinzător de bune… acu mai e doar una🙂

Lasă un răspuns

