săculeţi buni la toate

De ce aveţi nevoie:

  • oarece (resturi de) materiale textile
  • foarfecă
  • aţă de cusut
  • şnur, panglică sau sfoară
  • eventual ceva de măsurat
  • eventual maşină de cusut – se poate şi fără, dar vă poate face viaţa mai uşoară

Cum se fac:

Se aleg materialele, se măsoară, se taie, se îndreaptă marginile, se împătură şi se cos pe dos, se pune şnurul cu ajutorul unui ac de siguranţă.

Ce mi-a ieşit mie:

1. Săculeţ dintr-un rest de draperie – în el îmi ţin aţele de cusut:

s1

2. Sac din pânză de cânepă ţesută în casă – ţin pâinea în el:

s2

3. Săculeţ din pânză de cânepă ţesută în casă – încă nu ţin nimic în el:

s3

4. Săculeţ din mătase cusut în întregime manual (când l-am făcut, nu aveam maşină de cusut) – îl port în geantă şi ţin în el diverse pastiluţe şi alte chestii mici pe care le port la mine:

s4

5 responses to “săculeţi buni la toate

  1. Pingback: în loc de săculeţi « DIYro: Fă-o chiar tu!

  2. Pingback: tot în loc de săculeți « DIYro: Fă-o chiar tu!

  3. super….sunt prima data pe site-ul tau si e super ce faci tu aicea….
    Daca vrei te invit si eu la mine „acasa”..numai ca e abia facut blogul si nu prea am in el…dar am intentia sa mai adaug. Cred ca am sa mai „fur” de pe la tine cate ceva ca e foarte interesant, sper ca nu te superi😀 …Flicitari pentru blog.
    Numai bine,
    Iulia

    • Buna Iulia,
      Iți mulțumesc. Cât privește furatul (cu ghilimele sau nu), trebuie să recunosc că nu-mi sună foarte bine. Blogul este menit să-ncurajeze cititorii să facă ei înșiși lucruri (motiv pentru care și conține explicații, rețete etc). Deci dacă vrei să testezi ceva de pe blog, e foarte ok. Dacă vrei pe urmă să scrii despre ce ai făcut, e ok să menționezi sursa (linkul) unde ai găsit rețetele și/ sau informațiile. Este corect să faci asta indiferent de unde te inspiri. Dacă te uiți la posturile de pe DIYro, vei găsi linkuri cu sursele de unde am preluat rețete sau de unde m-am inspirat pentru a-mi crea sau adapta propriile rețete (acolo unde este cazul).

Lasă un răspuns

