panou cu cercei

panoucercei

pentru că am o grămadă de cercei (majoritatea creaţie proprie) şi câteva broşe, mi-era greu să aleg ce să port când ţineam toate bijuteriile în cutii.

pentru că nu vedeam efectiv ce am, ajunsesem să port aceleaşi 2-3 perechi. aşa că m-am gândit că o soluţie ar fi să-i agăţ de un panou, să-i văd mai uşor.

materiale necesare:

  • o bucată de zăpadă artificială
  • un material pentru acoperit zăpada (eu am folosit o eşarfă bărbătească veche)
  • bolduri
  • fir de pescuit (pt că e transparent)
  • ac

cum se procedează:

  • bucata de zăpadă artificială se înveleşte în materialul ales (se poate păstra şi ca atare, neînvelită, dar aşa arată mai bine)
  • materialul se întinde bine peste zăpadă şi se prinde cu bolduri pe spatele bucăţii de zăpadă (pe partea care va sta spre perete)
  • cu un ac, se trece firul de pescuit prin bucata de zăpadă, în partea de sus, de cel puţin două ori
  • se înfig cerceii şi broşele
  • se agaţă pe perete

îmi place că arată foarte frumos pe perete, ca un panou cu decoraţiuni, cu medalii, etalate în dormitor; iar cerceii sunt acum foarte accesibili.

Lasă un răspuns

