dischete demachiante lavabile

ddl1

Am luat ideea de aici (inspirat de aici); eco-notes e  un blog pe care-l recomand cu multă căldură.

Materiale necesare:

  • un prosop sau bucăţi de material asemănător; merge şi polarul
  • aţă de cusut

Cum se fac:

Bucăţile de material se taie cu foarfeca – se pot tăia în diverse forme; eu le-am făcut doar pătrate şi dreptunghiuri. Se pot măsura, dar eu le-am tăiat la ochi. Se potrivesc unele peste altele, câte două. Se cos pe margini – se poate şi cu mâna, dar merge mai repede la maşină. Se lasă o latură necusută (pentru a le putea întoarce pe dos), care se coase pe urmă – astfel încât cusăturile să rămână în interior; pot rămâne şi în afară, dar dacă rămân în interior, dischetele sunt mai pufoase, mai pline, mai moi.

Din timpul procesului de fabricaţie:

ddl2

ddl3

10 responses to “dischete demachiante lavabile

  1. Splendid ca prind aceste idei. Iar Eco Notes este un blog pe care il recomand si eu cu toata caldura🙂

    • 🙂 şi eu tare mă bucur când văd că prind astfel de idei. şi mă bucur că m-am pus pe treaba şi le-am făcut. am şi făcut o grămadă – vreo 30, din care am dat şi unei prietene şi surorii mele.
      mă bucur că m-am mobilizat şi am pus postul pe blog, să fie de ajutor şi de exemplu şi altora…

  2. foarte buna ideea cu prosopul, e mai moale si prietenos cu pielea decat buretii (ce folosesc eu acum). si tutorialul e util, asa se vede cat de usor se pot realiza🙂

    • mă bucur că te atrage şi pe tine ideea🙂
      chiar sunt foarte uşor de făcut şi foarte plăcut de utilizat.
      spor la croit!

  3. la asta chiar ca nu ma mai gandeam
    super idee
    am sa fac si eu cateva si am sa le postez , sa vedeti cum au iesit

  4. Pingback: 2 loţiuni foarte simple pentru ten « DIYro: Fă-o chiar tu!

  5. Pingback: cel mai bun demachiant pe care l-am folosit vreodată « DIYro: Fă-o chiar tu!

  6. Pingback: DIYro: Fă-o chiar tu! | Sfaturile bunicii

Lasă un răspuns

