loţiune de corp

  • 1/2 suc şi gel organic de aloe vera
  • 2 capsule uleioase de vitamina E
  • 2 linguri ulei de măsline
  • 2 linguri ulei de struguri
  • 1 lingură ulei de germeni de grâu
  • 10-12 picături ulei de cătină
  • 10 picături ulei esenţial de ti-tree
  • 5 picături ulei esenţial de fenicul
  • ulei esenţial de lavandă
  • ulei esenţial de patchouli
  • ulei esenţial de ylang-ylang

ingredientele se amestecă într-un recipient şi se agită înainte de folosire. loţiunea are un efect hidratant puternic şi se absoarbe repede în piele; atât uleiurile vegetale, cât şi cele esenţiale au beneficii pentru piele.

13 responses to “loţiune de corp

  1. Buna!
    Vreau sa te intreb de cata aloe vera este nevoie? Nu stiu ce reprezinta 1/2. Si uleiurile esentiale stiu ca fac rau daca sunt puse intr-o cantitate prea mare. Dar cateva picaturi poate nu-si fac efectul.Mersi mult anticipat!

    • Buna Andra,

      1/2 inseamna jumatate de cantitate – deci daca pui celelalte uleiuri vegetale in cantitatile mentionate, cantitatea de aloe vera poate fi egala cu intreaga cantitate de uleiuri vegetale.

      uleiurile esentiale fara cantitate (din reteta) pot varia ca numar de picaturi in functie de ce miros vrei tu sa aiba lotiunea.

      oricum, reteta e adaptata de mine dupa mai multe surse de informatie, in pricipal de pe net – cu alte cuvinte, orice combinatie de uleiuri vegetale cu gel de aloe vera ar trebui sa fie ok. poti alege uleiurile esentiale in functie de miros si/ sau de beneficii, iar uleiurile vegetale in functie de beneficii si de costuri.

    • totusi, daca vrei sa nu dai gres cu uleiurile esentiale sau sa fii sigura ca totul e ok, gasesti mai multe informatii despre ele si cantitatile recomandate pe prospectele lor – eu folosesc uleiuri esentiale de la Fares.

  2. Hello! Draga nadaella. Am preparat aceasta lotiune! Este magnifica, desi ma gandeam ca asa va fi inca de cand am citit-o. Am folosit Aloe vera doar gel(acesta este cosmetic, sucul de obicei este pt baut) pur 98%, vit A si E, ulei de masline, catina, canepa (este extraordinar de emolient si contine omega 3 si 6), samburi de struguri. Iar ca ulei esential, cel de lamaie care ajuta la combaterea celulitei. Este divin! Pielea este ff fina, hidratata. Incercati cu mare drag!

    • Super! Reteta se poate adapta, bineinteles. Ma bucur mult ca ti-ai preparat-o si ca iti place.

      Si uleiurile de lavanda si fenicul sunt bune impotriva celulitei.

      Stiam de uleiul de canepa, dar inca nu mi-am cumparat din cauza ca e un pic scump.

      Multumesc pt feedback si pt info🙂

    • mai nou, am descoperit si uleiul de migdale, care e minunat.

  3. Clar, uleiul de migdale este magnific! Eu am reusit sa gasesc in cantitate de 200 ml pt ca de obicei il folosesc si pentru demachiant si crema de fata si crema de corp. Deci sticlultele de 10 ml se duc destul de repede.
    Ce mai e minunat (dar si scump in acelasi timp) este uleiul de argan, folosit chiar asa simplu pe fata, si untul de shea – pt riduri.

    • daaa, si eu am gasit o sticluta mai mare la un targ de trait sanatos, unde era un stand cu produse din india.

      merci pt info, o sa caut si eu ulei de argan si unt de shea; am buget restrans in ultima vreme, deci nu stiu cand imi voi permite sa le cumpar. iti multumesc🙂

      PS apropo de comentariile anterioare, si uleiul de portocale e bun impotriva celulitei si miroase fain:)

  4. Pingback: gel hidratant pentru față « DIYro: Fă-o chiar tu!

  5. Am si eu o intrebare, daca fac alergie la aloe vera, ce as putea folosi in locul acesteia? Nu o suport nici cum, si pe fata fac urat daca ma dau cu orice produs care contine aloe vera. Mersi

    • hm… cred ca ar trebui sa ma documentez… ma gandesc acum ca ai putea ori sa-ti faci un ulei de corp din uleiuri vegetale si esentiale sau o crema de corp pe baza de ceara de albine topita, in care adaugi uleiuri vegetale si esentiale. gasisem la un moment dat o reteta de crema de maini cu ceara de albine, pe care inca n-am facut-o cum trebuie pt ca-mi lipseau unele ingrediente; cand o s-o fac o sa pun reteta si cred ca ai putea incerca o varianta „light” a ei…

  6. mersi,astept cu nerabdare.

Lasă un răspuns

