cel mai bun demachiant pe care l-am folosit vreodată

Se amestecă în proporţii egale:

  • ulei de măsline
  • ulei de struguri
  • ulei de migdale

Se adaugă:

  • 1 capsulă uleioasă vitamina E
  • câteva picături ulei de cătină

Ingredientele se amestecă într-un recipient şi gata🙂. Îndepărtează impurităţile de pe piele şi chiar şi cel mai rezistent machiaj – cum ar fi rimelul rezistent la apă. După demachiere folosesc loţiunea cu ulei de ti-tree şi lavandă. Se recomandă folosirea cu dischete demachiante lavabile.

13 responses to “cel mai bun demachiant pe care l-am folosit vreodată

  1. Pingback: gel hidratant pentru față « DIYro: Fă-o chiar tu!

  2. Buna🙂 Eu folosesc de mult timp ulei de masline sau struguri pentru demachiere. Acum ca am vazut la tine am luat si eu vitamina e sa adaug in el. Cum se face? Capsula aia se dizolva singura in ulei sau trebuie taiata?
    Multumesc🙂.

    • Buna Diana. Capsula se înțeapă și se stoarce conținutul în ulei (învelișul tare se aruncă sau se lasă să plutească „artistic” în uleiul demachiant). Mai poți adăuga și vitamina A, tot capsule uleioase🙂

  3. Merci pt. aceste minunate retete…
    O sa va spun ce am obeservat…demachiantul e bun…dar..daca folosesti dischete demachiante din comert…tb sa le umezesti inainte…altfel..nu merge…
    Va intreb..oare daca am adauga..,la acest ulei demachiant…ceai de musestel…sau altceva pe baza de apa..ca la formulele apa+ ulei..ar fi bine??
    merci!

    • Buna Danny, cu multă plăcere🙂. Da, cred că merge mai bine pe dischete demachiante umezite înainte. N-am încercat cu ceai de mușețel pus în uleiul demachiat, dar sunt convinsă că nu are cum să-ți facă rău, deci încearcă dacă așa te-ai gândit🙂. Dacă adaugi ceai în ulei, va trebui să nu uiți să agiți sticluța înainte de a folosi demachiantul, pentru a te asigura că este omogen. Eventual spune-mi și mie cum ți s-a părut, sunt curioasă.

  4. N-am avut chef sa fac ceai de musetel…:)…asa ca am adaugat apa plata la uleiul demachiant, in proportie de un sfert apa, trei sferturi ulei demachiant…agit amestecul inainte de folosire..si ..gata..:)
    E bun…si merge fara a mai umezi dischetele demachiante (folosesc din acelea din comert).

  5. Buna.
    Voiam demult sa te intreb daca uleiul de struguri folosit de tine e din acela presat la rece. Si daca da, de la ce firma este?
    Eu nu am gasit la mine in oras decat ulei de struguri rafinat de la Monini la 1l si ulei de struguri de la Manicos la 10 ml, dar nici pe acesta nu scrie ca ar fi presat la rece.
    Multumesc.

    • Buna Simona,
      Nu folosesc ulei de struguri de la o singura firmă. Folosesc de care găsesc atunci când am nevoie. Am folosit şi din acela la sticluţă mică şi din cel la sticlă de 1l şi mi se par bune ambele.
      În mod normal, cel în sticluţe mici ar trebui să fie presat la rece.
      Îmi pare rău, nu-ţi pot recomanda o anumită marcă.

  6. Eu nu am ulei de migdale si nici de catina. Ce zici merge si fara?

  7. L-am facut pana la urma doar cu ulei de masline si struguri si vitamina E si sunt foarte incantata. Parca nici crema de fata nu mai trebuie.

    • Ce mă bucur că l-ai făcut şi că-ţi place! Nu se compară, într-adevăr, cu cele din comerţ. E simplu, rentabil, foarte eficient şi sănătos.

Lasă un răspuns

