pernuţe parfumate

pp1

pp2

Demult vroiam să le fac şi, weekendul trecut, m-am pus pe treabă şi i-am dat şi maşinii de cusut de lucru.

Am ales materialele, le-am tăiat la ochi, cum fac întotdeauna, le-am potrivit, le-am cusut, le-am întors de pe dos pe faţă şi le-am legat fundiţele.

Materialul de deasupra e faţa pernuţei, în interior fiind pernuţa propriu-zisă, umplută cu un amestec de lavandă şi busuioc, pentru un somn uşor, cu vise frumoase.

Le-am dăruit cu drag unor prieteni foarte speciali, iar acum avem pernuţe la fel🙂

UPDATE: Pernuţe cu levănţică sau busuioc găsiţi şi pe Pouff O’Sheney.

4 responses to “pernuţe parfumate

  1. Pernute de vise frumoase.
    Sau de zile grele la birou.
    A mea sta in sertar si o scot cand simt ca nu se mai poate, ma joc nitel cu ea (imi place sa mestec frunzitele intre degete), o miros si ma calmez… e antistresul perfect!
    Multumesc :*

    • cu multă plăcere, draga mea :*
      o să pun poze și cu celelalte; am fost nițe leneșă pe blogul ăsta…
      tare mă bucur că te ajută.
      te-mbrățișez cu drag și dor.

  2. Pingback: pernuță parfumată simplă « DIYro: Fă-o chiar tu!

  3. Pingback: pernuțe cadou « DIYro: Fă-o chiar tu!

Lasă un răspuns

