Lapte de migdale

Am aflat de curând că laptele de vacă nu ne face bine, așa că am decis să încerc să fac lapte de migdale. A fost foarte simplu și relativ rapid. Am folosit rețeta de aici și a ieșit foarte bun.

PS related post: lapte de soia

5 responses to “Lapte de migdale

  1. Pingback: Mască pentru ten « DIYro: Fă-o chiar tu!

  2. Ce tare! N-am stiut ca amestecand migdale cu apa obtii un lapte. E ff simplu. Am sa incerc si eu dar cred ca trebuie indulcit cu ceva si pus si coaja de porto si lamaie cum spunea reteta originala.

    • da, e foarte simplu. eu am preferat să nu-l îndulcesc pt că-l pun în cafea sau peste fulgii de ovăz, pe care-i mănânc cu stafide – destul de dulce pt gusturile mele. oricum, e aromat și așa, simplu.

  3. Mai mult chiar: poti pune la hidratat, alaturi de migdale, si seminte de susan, floarea-soarelui, dovleac, nuci… Laptele o sa aiba o aroma mult mai buna, mai subtila, poti sesiza si gustul celorlalte seminte.

Lasă un răspuns

