Mască pentru ten

Ideea mi-a venit privind cana plină de pulpă după ce am făcut laptele de migdale.

Ingrediente:

  • o linguriță pulpă de migdale (sau migdale măcinate/ zdrobite; în cazul meu, migdalele au fost lăsate în apă peste noapte înainte de a fi mărunțite în blender)
  • o linguriță argilă
  • o linguriță miere
  • o linguriță de iaurt

Am amestecat toate ingredintele cu o linguriță, într-un bol din ceramică. Am aplicat masca pe tenul curat, masând ușor și am lăsat-o să acționeze cam 30 de minute. Restul l-am pus în frigider – o să-mi ajungă pentru cel puțin încă două aplicări.

5 responses to “Mască pentru ten

  1. Oare o fi buna masca asta si pt tenul mixt ca al meu? Am incetat sa mai pun uleiuri in creme si demachiante pt ca imi astupa porii.

    • Andreea argila din reteta este buna pentru toate tipurile de ten. Pentru tenurile uscate argila se amesteca cu ulei de masline/ miere/ galbenus de ou, pentru cele grase se folosesc sucurile de fructe proaspat stoarse (deschide porii). Poti opta pentru reteta pentru tenuri grase si sa o aplici numai in zona T. In orice caz secretia exagerata de sebum din aceasta zona se poate regulariza prin folosirea regulata a mastilor din argila (exp. poti increca pudra de argila de la aslavital…scuze nu incerc sa fac reclama) . Apropo, stiati ca daca periati dintii cu praf de argila (fie direct fie in combinatie cu pasta de dinti – ultima e o varianta mai buna) va puteti albi dintii si preveni petele? E o aternativa mai delicata la bicarbonatul de sodiu.
      Sanatate.🙂

  2. super! Alexandra, mulțumim, subscriu la ce spui tu acolo🙂

  3. Thanks, alexandra! Am sa incerc sa fac masca argila amestecata cu un suc proaspat atunci.
    Eu ma spal pe dinti pe langa pastele comerciale si cu pasta de dinti cu argila de la Gennadent. Nu stiu daca ai auzit de ea. Se gaseste la Plafar. Cica ar avea continut de 98 % substante naturale. Imi place ff mult

Lasă un răspuns

