Brioșe de iunie

Ingrediente:

  • 200 g făină
  • un praf de sare
  • 1 plic praf de copt (cam trei sferturi din cantitatea din plic, de fapt)
  • 145 g unt
  • 100 g zahăr
  • 3 ouă
  • câteva căpșuni
  • un plic zahăr vanilat
  • câteva picături esență de vanilie/ migdale

Cum le-am făcut:

Am amestecat untul cu zahărul şi cu gălbenușurile, am adăugat albușurile bătute spumă, iar apoi făina amestecată cu sarea și, la final, praful de copt stins cu zeamă de lămâie și esența.

Am pus aluatul în formele de brioşă cu lingura – câte o lingură în fiecare formă, apoi căpșuni tăiate jumătăți şi iar aluat. Deasupra am mai pus câteva bucățele mai mici de căpșuni. Am dat brioșele la cuptor 20 de minute în cuptorul preîncălzit la 190 de grade, iar când le-am scos am presărat deasupra niște zahăr vanilat.

Cred că în loc de căpșuni se pot folosi cam orice fructe proaspete sau din dulceață.

Am luat rețeta orginală de aici și am adaptat-o.

Bonus – proaspăt ieșite din cuptor:

PS Cum le-am făcut dupămasă, nu prea am avut lumină grozavă pentru poze, însă gustul, vă asigur, e grozav:).

9 responses to “Brioșe de iunie

  1. Arata de-li-ci-os !🙂 :*

  2. hmmm…. poate o conving pe verişoara mea să le facă ca să le mănânc eu🙂

  3. Mă bucur că ţi-au plăcut!🙂

  4. Vaaai, ce bine arata.Deja salivez pe tastatura :)) n-am gatit niciodata …dar acum mi-e o pofta, arata prea bine.

Lasă un răspuns

