Spray parfumat

Zilele trecute un prieten îmi spunea că și-a cumpărat mai demult un spray cu lavandă din Străinezia și că-i plăcea să-și parfumeze cu el lenjeria de pat.

Cum îi părea rău că nu mai găsește, i-am explicat cât de ușor se poate face:

O sticluță cu pulverizator (fie nouă, fie refolosită) se umple cu apă plată, se adăugă câteva picături de ulei esențial și se agită înainte de fiecare folosire.

Firește, uleiul e la alegerea fiecăruia – poate fi de lavandă, patchouli, ylang-ylang, mentă, geraniu etc.

Sprayul se poate folosi cu succes pentru a parfuma patul, hainele din dulap, din sertare, covorul, canapeaua etc.

În funcție de uleiul esențial ales, se mai poate folosi foarte bine ca face mist. Astă-vară eu am avut unul cu levănțică – are efect răcoritor, de relaxare, calmare, dezinfectare, precum și de alungare a țânțarilor (mi-a fost de un real folos în Deltă).

Cum mi s-a părut că arată drăguț, am adăugat și o crenguță de levănțică în sticlă.

2 responses to “Spray parfumat

  1. Eu fac altceva pentru a improspata mirosul in casa: intr-un recipient cu pulverizator torn 1/4 balsam de rufe si 3/4 apa, dupa care agit.

Lasă un răspuns

