Prima mea tartă cu banane

A ieşit foarte bună, ca orice e făcut cu banane. Am folosit exact aceeaşi reţetă ca cea pentru tarta cu pere.

Spre deosebire de tarta cu pere, la tarta cu banane am folosit ouă de la ţară, deci nu doar că a ieşit mai galbenă şi mai sănătoasă, dar, în plus, nici o găină n-a fost chinuită pentru ouăle folosite. Ceea ce nu poate decât să ne bucure, nu-i aşa?

3 responses to “Prima mea tartă cu banane

  1. Ma bucur ca te-am descoperit . Despre rosii uscate iti mai dau o reteta : dupa uscare le pui in borcan straturi (usturoi , piper / ardei iute . aromate …..) le pui apa plata mai putin 1 deget , adaugi ulei de masline , le capsazi/inchizi borcanul si le fierbi in baie pina clocotesc bine cca 15 minute . Avantajul sint mai putin grase si se pot consuma imediat . Eu usuc fructe cu un uscator hobby luat dela SELGROS . Avantajul temperatura maxima este 70 grade . Inafara rosiilor am uscat si prune . Mult succes . PS tot ce ti-am spus este rezultatul muncii comune : eu + nevasta mea

    • Buna Mircea,
      Si eu ma bucur. Prunele alea trebuie sa fie grozave!
      Reteta voastra de rosii uscate e interesanta, desi mi se pare putin ciudat sa adaugi apa… Sunt curioasa daca rezista peste iarna asa.
      Multumesc si sport la treaba in continuare🙂

  2. PS – Mircea Stefan , ptr. Nadaella : am uitat sa-ti spun este si sare bineinteles dar nu cea iodata ci cea grunjoasa bruta pentru conserve . Sarea asta este de obicei si cu pamint . daca te deranjeaza (?) poti sa faci un artificiu : o recristalizezi sau cumperi sare in pastile dela METRO pentru instalatii de dedurizare . Defect pentru aceasta a doua varianta exista numai saci de 20kg:

Lasă un răspuns

