Ce facem cu resturile de ceară?

Această prezentare necesită JavaScript.

Zic de ceara rămasă de la lumânări de tot felul. Dacă nu ne vine să o aruncăm, e simplu: o retopim şi facem lumânări.

Eu le-am topit direct pe foc într-un ibric antiaderent; merge şi la bein-marie, dar durează mai mult. Am folosit nişte sfoară de bumbac şi nişte suporturi metalice (recuperate de la lumânări consumate) pentru fitile.

Am adunat toate candelele goale de prin casă şi le-am înşirat pe masă. Am legat sfoara, am potrivit-o în mijlocul fiecărei candele şi apoi am dat capătul peste o coadă de lingură sau furculiţă sau un beţişor pentru frigărui. Când ceara s-a topit şi omogenizat, am turnat cu grijă şi am lăsat totul la răcit. Apoi am scurtat fitilul şi gata, am lumânări noi!

4 responses to “Ce facem cu resturile de ceară?

  1. Hristos a inviat!! Nu pot sa nu-mi amintesc de tine de fiecare data cand imi spal parul :))
    Tu esti inventatoarea samponului meu asa ca iti trimit o imbratisare si iti urez sarbatori fericite alaturi de cei dragi.

  2. Aproape că regret că lumânările avute de mine au fost din acelea care se topesc în totalitate.😀
    M-aș juca cu plăcere cu această tehnică, adăugând esențele mele preferate.

Lasă un răspuns

