Mere coapte

Vă mai amintiţi desertul remineralizant? Un deliciu – nu prea reuşesc să iau doar o singură linguriţă şi doar dimineaţa. Ei bine, i-am găsit o nouă şi delicioasă întrebuinţare: umple cu succes mere.

Cum se face?

Merele se aleg, se spală şi se curăţă de cotoare. Apoi se umplu până la refuz cu pasta de seminţe şi susan, iar deasupra se presară nişte scorţişoară pulbere. Se aşează într-o tavă (eu le-am pus într-una ceramică) şi se dau la cuptor până sunt gata (cam 30 de minute). Se servesc ca atare. Sunt o nebunie!

PS Eu le-am lăsat cam mult şi unul a explodat, dar tot delicioase au fost:).

Lasă un răspuns

