Coșuleț de ciuperci ‘upcycled’ – cu rochiță

Știți ciupercile care se vând în coșulețe de lemn? Îmi venise ideea de multă vreme, iar ultima dată când am cumpărat un astfel de coșuleț m-am hotărât să-l recilez sau ‘upcyclez’, adică să-i dau o altă utilitate în loc să-l arunc. Mi se pare o risipă să fie aruncat, mai ales că este de lemn. Așa că m-am pus pe treabă și nici n-a fost complicat.

Această prezentare necesită JavaScript.

Iată pașii:

1. Am măsurat laturile coșulețului, pe dinafară și am adăugat la măsurători câte 1cm la fiecare latură pentru cusături și mai mult în partea de sus a rochiței, care se răsfrânge peste coșuleț, în afară.

2. Am ales materialele – mie îmi place să le combin în general, dar sunt sigură că ar arăta frumos și dintr-un singur material.

3. Am tăiat materialele după măsurători – 5 dreptunghiuri (4 din același material, 2 mai mici și 2 mai mari și unul dintr-un material diferit pentru fundul coșulețului). Pentru o mai mare siguranță, ar fi mai bine ca materialele pentru laturi (nu și cel pentru fund) să fie tăiate în formă de trapez – coșulețul este puțin mai larg în partea de sus decât în partea de jos.

4. Am unit materiale  pe rând, cu fețele una către cealaltă, și le-am cusut la mașină.

5. Am verificat ce-am făcut ‘probând’ rochița pe coșuleț și am ajustat marginile.

6. Am adăugat pe margine un fel de danteluță de bumbac.

7. Am îmbrăcat coșulețul și am făcut poze.

Poate fi un foarte frumos coșuleț pentru pâine, pentru caramelele pe care le primești cadou (și pe care apoi, din cauza regimului de detoxifiere pe care l-ai început, nu le mai poți mânca), pentru creioane sau mărunțișuri.

Rochița se face destul de simplu și de rapid. În plus, e relaxant și plăcut să stai și să îmbraci un coșuleț. Spor la treabă!

2 responses to “Coșuleț de ciuperci ‘upcycled’ – cu rochiță

Lasă un răspuns

