Misiune: detoxifierea. Jurnal de bord. Episodul 4 – Zilele 6, 7 și 8

Această prezentare necesită JavaScript.

M-am obișnuit cu dieta și cu gătitul pentru dietă, din acest punct de vedere cele trei zile despre care vorbesc în această postare au decurs cumva cu ‘viteza de croazieră’. Fizic m-am simțit foarte bine, însă emoțional aceste trei zile au fost o adevărată furtună. Sunt convinsă că acesta nu este neapărat un rezultat direct al regimului, ci probabil consecința mai multor factori care acționează asupra mea. Oricum, a fost greu (și încă nu s-a terminat).

E o perioadă în care mi-au revenit multe probleme – tristeți, temeri, nemulțumiri, dorințe. Și pendulez între durere, teamă și speranță… Încerc să mă concentrez pe momentul prezent, să nu mă las ‘furată’ de trecut și să-mi dau seama ce este autentic în toată vâltoarea asta – adică ce e dincolo de teamă, ce-mi doresc, ce rezonează cu mine cu adevărat.

Am avut și experiențe pozitive în aceste trei zile – cum ar fi că n-am mai căzut în același obicei de a amâna (sau nu la fel de des). De exemplu, am reușit, după luni de zile de amânare, să expediez o vedere pentru o doamnă cu adevărat deosebită pe care am cunoscut-o vara trecută în călătoria mea prin Grecia continentală. N-a trecut săptămână să nu mă gândesc la ea și la vederea pe care vroiam să i-o trimit și abia acum am reușit să mă opresc din cercul ăsta vicios și s-o expediez.

Revenind la regim, iată meniul pentru cele trei zile:

Ziua 6

  • mic dejun: fulgi de mei opăriți
  • prânz: hrișcă fiartă
  • cină: orez fiert
  • gustări: biscuiți de grâu
  • hidratare: tot în jur de 3 litri de apă plată

Ziua 7

  • mic dejun: fulgi de mei opăriți cu sare
  • prânz: supă de hrișcă
  • cină: terci de orez
  • gustări: biscuiți din făină integrală de grâu
  • hidratare: aproximativ 3 litri de apă plată și apă plată călduță
Ziua 8
  • mic dejun: fulgi de grâu opăriți
  • prânz: supă de mei
  • cină: grâu fiert
  • gustări: biscuiți de grâu și turtițe de orez
  • hidratare: în jur de 3 litri de apă plată
Mai am două zile de dietă și pe urmă trei zile de readaptare… A trecut repede.

Postări înrudite:

2 responses to “Misiune: detoxifierea. Jurnal de bord. Episodul 4 – Zilele 6, 7 și 8

  1. Pingback: Misiune: detoxifierea. Jurnal de bord. Episodul 4 – Zilele 9 și 10 | DIYro: Fă-o chiar tu!

  2. Pingback: Misiune: detoxifierea. Jurnal de bord. Episodul 6 (Ultimul) – Readaptarea | DIYro: Fă-o chiar tu!

Lasă un răspuns

