Misiune: detoxifierea. Jurnal de bord. Episodul 6 (Ultimul) – Readaptarea

Această prezentare necesită JavaScript.

În prima zi de readaptare am făcut ceea ce mă pricep eu să fac cel mai bine atunci când îmi doresc ceva: am amânat. Am amânat să iau micul dejun – mi-am făcut exercițiile, am băut vreo trei pahare de apă, am citit câte ceva și abia pe urmă, încet, mi-am pregătit bolul cu fulgi. Și apoi l-am savurat pe îndelete. Mai târziu am amânat să gust fiecare fruct, supa de legume, tot.

Nu vă pot descrie cum este să muști dintr-un măr, să-i simți textura, mirosul, aroma, gustul parcă descompunându-se pe limbă în fragmente mici, diferite, care explodează împroșcându-ți cerul gurii cu particule și mai mici, fiecare cu gustul ei aparte…

Revenind la „detaliile tehnice”, am respectat recomandările pentru ieșirea din regim (vezi Introducerea), iar meniul din cele trei zile a fost compus în principal din legume proaspete sau fierte și fructe. Am redus cantitatea de cereale, însă le-am înlocuit cu altele – ovăz și secară.

M-am simțit foarte bine, n-am avut probleme fizice de nici un fel în cele trei zile de readaptare. M-am bucurat că simt gusturile foarte intens și-mi place să savurez orice mănânc. Îmi fac ceaiul mai slab decât de obicei și cu mai puțină miere din cauza aromei foarte puternice pe care simt că o are.

Alte schimbări pe care le observ după toată perioada dietei sunt faptul că mânânc mai puțin și mai încet, beau mai multă apă, transpir mai puțin, obosesc mai greu. Încă nu mănânc dulciuri (cu excepția a două bucățele de ciocolată neagră pe care le-am savurat) și mâncăruri foarte procesate.

Vă mulțumesc pentru susținere, pentru grijă și pentru interesul cu care mi-ați urmărit jurnalul acestei prime diete de detoxifiere pe care am ținut-o. Dacă sunt lucruri pe care v-ați dori să le aflați legat de experiența mea cu dieta și pe care nu le-am menționat în jurnal, scrieți-mi și vă răspund cu plăcere.

Postări înrudite:

Lasă un răspuns

