Săpunul făcut se cere refăcut

Vă spuneam aici că resturile de săpun sunt tot săpun. Și vă povesteam cum, din cauză că-mi fac singură săpunul și nu-l cumpăr, nu mă lasă inima să arunc resturile, așa că le strâng, le topesc și le fac tot săpun.

Ei bine, mi-am îmbunătățit rețeta de refăcut săpun: am respectat procedeul, doar că de data asta am adăugat lapte, ulei de măsline, miere, unt de shea și ulei esențial de lămâie (din care trebuie să-mi amintesc să pun chiar mai mult data viitoare). Au ieșit niște bucăți de săpun foarte cremoase și hidratante, care fac o spumă fină și abundentă. Îmi place!

În curând sper să fac cel puțin un lot de săpun. Nu să refac, să fac🙂.

One response to “Săpunul făcut se cere refăcut

  1. Felicitări! Vreau si eu sa fac in casa aceste săpunuri.

Lasă un răspuns

