Un ceai inventat

 

tea

Îmi place să dăruiesc lucruri pe care le fac cu mâinile mele, asta nu-i o noutate. Noutatea este că am început să fac ceai și că-mi place mult să mă joc combinând ochiometric  diverse plante și condimente. Sunt deja la a treia tură:).

Și m-am gândit că n-ar fi deloc o idee rea să dăruiesc ceaiurile mele inventate. Am găsit prin cămară două borcănașe de condimente pe care nu le mai foloseam și le-am umplut cu un amestec pe care m-am simțit inspirată să-l fac pe loc. Apoi le-am etichetat și le-am decorat cu panglici de sezon.

Urmează să le dăruiesc și, desigur, știu deja cui. Oamenii care îmi sunt dragi mă inspiră. Mă gândesc cui vreau să-i fac un cadou și mă las ghidată de intuiție.

Așa mi-ar plăcea să luăm cu noi și-n restul anului starea asta de bucurie, lumină, generozitate care ne cuprinde în perioada aceasta. Sunt atâtea lucruri (dar și gesturi) simple și frumoase pe care le putem face pentru noi și pentru alții! Să nu ne abținem🙂.

5 responses to “Un ceai inventat

  1. fiarte frumos! ce ceaiuri ai combinat?

  2. mulțumesc. fă click pe fotografie, o să poți citi etichetele🙂

  3. chiar, nu stiu de ce nu am vazut inainte…acum, ca mi-ai spus, vad ce scrie si fara sa maresc imaginea..merci🙂
    nu stiam ca din mugurii de pin se poate face ceai..eu i-am intalnit si mancat numai impreuna cu hummus

Lasă un răspuns

