Bomboane de baie/ Bath melts

Iată cu ce mă tot răsfăț eu de vreo două luni :):

bath-melts

Andra, o prietenă dragă, mi-a adus niște bath melts din Londra când m-a vizitat înainte de sărbători. Mi-au plăcut așa de mult încât, cum mi-e obiceiul, m-am apucat să și fac. Rețeta e foarte simplă, iar vestea bună e că există și o variantă super simplă pentru când lenea te copleșește sau când ești mai degrabă interesat de rezultatul pe piele decât de tot dichisul.

Ingrediente:

  • 2 lingurițe amidon de porumb
  • 1 cană bicarbonat de sodiu
  • 1/3 cană sare de lămâie
  • 5 oz unt shea și ulei de cocos
  • 2 lingurițe ulei de sâmburi de struguri
  • 2 lingurițe ulei de măsline extravirgin
  • 1 linguriță ulei de susan
  • ulei esențial de bergamote
  • frunze și flori uscate pentru ornat (opțional)

Cum se fac:

Se topesc grăsimile solide, se adaugă uleiurile lichide, se amestecă prafurile și se încorporează rapid, iar la final se adaugă uleiul esențial. Apoi se toarnă în forme, se ornează cu petale, frunze sau flori presate și se lasă la răcit/ întărit. Eu am folosit forme micuțe de hârtie, dar pot fi turnate și în tăvița pentru cuburi de gheață, de exemplu.

În viitor vreau să le fac ceva mai tari, ca să le pot face și cadou – ale mele se cam topesc ușor la căldură. Le păstrez la frigider și, când vreau să mă răsfăț, scot câte una și o las să se topească în apa de baie. Amestecul de bicarbonat și sare de lămâie face bombonelele ușor efervescente, dar este, desigur, opțional. 

Beneficiile sunt numeroase, în funcție și de uleiurile esențiale folosite. Porii sunt deschiși în apa caldă și pielea este pătrunsă cu ușurință de uleiurile din compoziție, fiind hidratată, hrănită, catifelată.

Varianta foarte simplă ar fi să adăugăm pur și simplu niște ulei (de exemplu, de măsline) în apa de baie și (opțional) câteva picături de ulei esențial.

Cu ele baia devine o și mai mare plăcere și un răsfăț foarte special, care poate fi apreciat și mai frumos în doi.

2 responses to “Bomboane de baie/ Bath melts

  1. Foarte tare! Si ingenios, trebuie neaparat incercat!

  2. Pingback: Bomboane de baie? | Pouff O'Sheney

Lasă un răspuns

