Bufnița în misiune

A trecut ceva vreme de când n-am mai postat nimic aici. Am fost egoistă, știu. Am făcut o grămadă de lucruri despre care n-am scris nici un cuvânt. Așa că m-am gândit că a venit iar vremea de împărtășit.

door stopping owl

Bufnița mea are o treabă importantă: în noua mea căsuță, ține ușa de la baie întredeschisă pentru ca pisica să aibă acces la litieră. Pentru această misiune s-a antrenat bine: a mâncat o grămadă sănătoasă de nisip de la mare, de pe plajă, parfumat cu flori de levănțică. Se uită mirată la picioarele care o împing cu grijă și drag când încolo, când încoace.

Cum am făcut?

Cred că (dacă mai sunteți din cei care îmi urmăreați blogul când încă mai scriam) vă aduceți aminte că nu prea fac poze în timpul procesului de lucru, iar indicațiile mele sunt mai degrabă orientative (considerând că fiecare poate face cam orice dacă vrea), așa că poate o să mă suportați și de data asta:

  • Am ales materialele.
  • Am desenat cu mâna liberă un tipar pe o hârtie împăturită în jumătate (de fapt, o jumătate de tipar).
  • Am decupat tiparul.
  • Am aplicat tiparul pe materiale, am tăiat două bucăți, am tăiat și o felie pentru partea pe care se sprijină bufnița.
  • Am decupat fetru pentru ochi și plisc.
  • Am cusut de mână materialul pentru ochi și plisc.
  • Am cusut materialele unul de altul, lăsând loc pentru umplut.
  • Am făcut un săculeț dreptunghiular.
  • Am amestecat nisipul cu levănțica.
  • Am umplut săculețul cu nisip și levănțică și am cusut și latura liberă.
  • Am pus săculețul în burta bufniței.
  • Am umplut partea de sus cu puf de poliester (se poate folosi orice – resturi de material, biluțe de polistiren, lână, puf etc)
  • Am cusut de mână latura liberă.
  • Mi-am îmbrățișat bufnița și am pus-o la treabă.

Mi-e tare simpatică, iar pisica o ignoră cu desăvârșire.

Lasă un răspuns

