cel mai bun exfoliant pe care l-am folosit vreodată

  • zaţ de cafea
  • frunze de ceai (roiboos, verde, negru – ce beţi) – opţional
  • miere – 1 lingură, în funcţie de cantitatea de zaţ şi ceai
  • vitamina E – 1-2 capsule, în funcţie de cantitatea de zaţ şi ceai

Practic, în loc să arunc zaţul de cafea şi ceaiul după ce s-a infuzat, le pun într-un recipient în care adaug celelalte ingrediente şi folosesc amestecul la duş, pe pielea umedă.

Face o grămadă de „mizerie”, e adevărat, dar se spală şi are efecte minunate. Pielea rămâne nu doar împrospătată şi frumos mirositoare, dar şi hidratată, într-o anumită măsură. După duş folosesc loţiunea de corp.

6 responses to “cel mai bun exfoliant pe care l-am folosit vreodată

  1. Pingback: gel hidratant pentru față « DIYro: Fă-o chiar tu!

  2. Wow, inedit! 🙂 Pentru mine cel mai bun exfoliant este aspirina. Am tenul mixt(foarte gras in zona T si normal in rest) si aspirina reduce din excesul de sebum. In plus de cand folosesc aceasta metoda nu mai am problema cu cosurile( inainte aveam 2-3 cosuri toata luna, iar inainte de menstra imi mai apareau 4-5 😦 )

  3. Pingback: Exfoliant cu sare de mare « DIYro: Fă-o chiar tu!

  4. Eu folosesc în general exfoliant doar cu zaț și ulei de măsline, dar tare aș încerca și rețeta asta.
    Știi cam cât costă capsulele de vitamina E și unde se găsesc?

Lasă un comentariu